Vyberte stránku

Obchodní podmínky a vznik smlouvy mezi prodejcem a nakupujícím

Vážení zákazníci,

děkujeme, že jste navštívili můj e-shop. Seznamte se, prosím, s podmínkami prodeje.

 

1. Prodejcem na www.radimovadilna.cz je:

Radim Čmiel
IČ: 14173239
Evidována v Živnostenském rejstříku Městského úřadu Jablunkov.
Sídlo: Jahodová 809, Návsí 739 92
e-mail:
info@radimovadilna.cz, tel: +420739653084
Prodejce je současně provozovatelem e-shopu.

Na výše uvedené adrese není sklad zboží. E-shop neprovozuje kamennou prodejnu.

 

2. Předmětem prodeje je zboží, vystavené na www.radimovadilna.cz. Jedná se o dřevěné výrobky a dekorace.

 

3. Cena uvedená u zboží je cena včetně DPH, bez poplatků za dopravné a další služby, které budou připočítány samostatně. Platná je cena v okamžiku prvního kroku uzavření kupní smlouvy /závazná objednávka zboží nakupujícím/. Pokud dojde ke změně ceny po tomto kroku, je prodávající povinen s nakupujícím tuto změnu projednat a odsouhlasit. Následně může být kupní smlouva uzavřena.

 

4. Způsob doručení objednaného zboží: 

Zboží posíláme přes PPL parcel shop nebo kurýrní službu PPL.

Možnost osobního  převzetí na adrese Jahodová 809, Návsí.

Při objednávce nad 2500 Kč je poštovné zdarma.

 

a) PPL PARCEL SHOP:

Balík na pobočku PPL parcel shop dle Vašeho bydliště.

– platba předem převodem na účet – balíčky do 5kg – cena 80kč

– platba na dobírku + 25kč

 

b) Kurýrní služba PPL:

– PPL PARCEL CZ PRIVATE – dodání na vaší adresu

– při platbě převodem na účet:  balíky do 5kg – cena 110 kč

– při platbě převodem na účet:  balíky do 30kg – 140 kč

– platba na dobírku + 25kč

 

– PPL PARCEL SK dodání na vaší adresu na Slovensku

– při platbě převodem na účet: balíky do 5kg – cena 190 kč

– při platbě převodem na účet: balíky do 30kg – 330 kč

– platba na dobírku + 80kč

 

Osobní převzetí:

Objednané zboží si také můžete vyzvednout na adrese sídla – Jahodová 809, Návsí.

 

5. Způsoby platby objednaného zboží:
a) dobírkou při vyzvednutí objednaného zboží


b) platba předem platebním příkazem na účet prodejce: 6141993349 kód banky 0800. 

 

c) platba kartou přes platební bránu GoPay


d) v hotovosti při osobním převzetí na adrese sídla v Návsí

 

6. Kupní smlouva mezi prodávajícím a nakupujícím je uzavřena v okamžiku, kdy nakupující závazně objedná zboží potvrzením objednávky. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Prodávající písemně /e-mailem/ potvrdí příjem objednávky. V případě, že je zboží vyprodáno, kupující je o tomto stavu informován prodávajícím a má možnost rozhodnout se o odstoupení od kupní smlouvy, nebo její změně objednáním jiného zboží. Prodávající dodává zboží v množství, které je aktuálně dostupné, pokud množství objednaného zboží není skladem, je o tom nakupující informován a po vzájemné konzultaci je objednávka potvrzena a vyřizována.

 

7. Zboží se stává vlastnictvím nakupujícího v okamžiku zaplacení úhrady za toto zboží. Zboží je nakupujícímu odesíláno na dobírku nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy včetně, pokud je zboží skladem. V případě platby předem – platebním příkazem, je zboží  odesíláno nakupujícímu nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne připsání úhrady za zboží na účet prodávajícího, pokud je zboží skladem. Platbu předem musí nakupující uhradit do 5 pracovních dnů ode dne, kdy byla uzavřena kupní smlouva. Pokud nebude úhrada za zboží připsána na účet prodávajícího do 7 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy, bude objednávka zrušena. Prodávající se zavazuje zbytečně neprodlužovat dobu odeslání zásilky, případné mimořádné události bude vždy konzultovat s nakupujícím. Způsoby dopravy jsou uvedeny v Ceníku za dopravu.

 

8. Nakupující může v době do 14 dnů od převzetí zboží včetně odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů. Zboží zašle prodejci, případně předá po vzájemné domluvě osobně. Zboží, zaslané na dobírku, nebude prodejcem převzato.
Zboží musí být nepoužité, nepoškozené, neznehodnocené a pro přepravu zabalené tak, aby nedošlo ke škodě při přepravě vráceného zboží k prodejci. V případě, že zboží bude vráceno použité, poškozené, znehodnocené, nebo pro přepravu zabaleno tak, že bude prodejci vráceno poškozené, nebude nakupujícímu vrácena částka, za zboží již uhrazená. Nakupující vrací zboží na vlastní náklady.

 

9. Je vhodné, aby kupující při převzetí zásilky od doručovatele zjistil, zda není poškozen obal. Zásilku, která jeví známky poškození, od doručovatele nepřebere, nepodepíše převzetí a dohodne s doručovatelem další postup. Ihned o situaci informuje prodejce e-mailem. Je vhodné, aby kupující ihned po převzetí zásilky zkontroloval její úplnost, shodnost s dodacím listem nebo fakturou, prohlédl zboží. 

 

Reklamace dodaného zboží je prvotně uplatňována e-mailem na adrese info@radimovadilna.cz  co nejdříve po zjištění závady. Po dohodě s prodejcem je nutno poslat zpět celou zásilku. V ostatních případech dle vzájemné domluvy. Reklamace je vždy vyřízena do 30 dnů ode dne převzetí zboží k reklamačnímu řízení. V případě oprávněné reklamace je nakupujícímu vrácena částka za reklamované zboží, případně je mu zaslané nezávadné stejné zboží, případně po vzájemné domluvě zboží jiné. Při oprávněné reklamaci může nakupující požádat o vyúčtování nákladů, vzniklých se zasláním zboží na reklamaci. Zboží je nutno vrátit nejlevnějším možným způsobem (PPL parcel shop), dražší doprava nebude uhrazena.

Upozornění – dřevěné výrobky a některé dekorace jsou  vyrobeny  z přírodních materiálů.  Rozdílné barevné tónování dřeva, letokruhy , suky či kresba dřeva a drobné nedostatky vzniklé při výrobě, nejsou brány jako vady a důvod k reklamaci. Právě naopak, v nedokonalosti dřeva je jeho dokonalost. V případě, že Vám tyto vlastnosti dřeva nevyhovují, doporučujeme zvolit jiný produkt. Těchto skutečnosti si je nakupující vědom a nevzniká tak důvod k reklamaci.

 

10. Záruční doba pro předměty dlouhodobé spotřeby je 2 roky od převzetí zboží, zboží však nesmí být upravováno, dekorováno, mechanicky poškozeno, skladováno či opracováno tak, že dojde ke kvalitativním změnám zboží.

 

11. Využitím nákupu v e-shopu www.radimovadilna.cz nevzniká nárok na kompenzaci případných škod, vzniklých použitím této služby.

 

12. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

 

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: 
adr.coi.cz

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy (PDF)

Formulář pro odstoupení od smlouvy (DOCX)